Протягом минулого тижня, з 10 до 16 червня, до міського Контакт-центру надійшло 161 звернення від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери. Звернення залишаються на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання.
За тиждень комунальники виконали 125 заявок.
Відпрацьовано:
33 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
23 – щодо аварійних дерев;
21 заявка, що стосуються благоустрою;
14 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді;
10 – відносно вивозу сміття;
8 звернень щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів
5 заявок, що стосуються відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
2 – щодо дотримання санітарних норм;
2 заявки щодо надання адміністративних послуг;
7 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook.
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов’язково надає зворотній зв’язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.
Коментарі